Kandidat i
Spil

Om Uddannelsen

At spille kan være en kommunikationsform, et læringsværktøj, en vej til socialt samvær og underholdning. Fra videospil til User Experience Design, fra e-sport til gamification – vores verden er fuld af spil.

Med udgangspunkt i et solidt fundament af kreative, tekniske, sociale og analytiske kompetencer vil du lære om fremtidens legende oplevelser. Ved at forstå den komplekse og kreative proces omkring spilproduktion, og hvordan tværfaglige teams arbejder sammen, vil du lære at gøre en forskel i projekter, der involverer spilteknologi eller spildesign.

Den 2-årige kandidatuddannelse i Spil giver dig teoretisk og praktisk viden om, hvordan computerspil bliver lavet, hvordan de skaber mening og hvordan de påvirker os socialt. Du kommer til at arbejde med nogle af verdens førende spilforskere, udforske avancerede teknologier for potentielle legende elementer og så bliver du selv ekspert i, hvordan man realiserer kreative projekter i tværfaglige teams. Du kommer til at lære at bruge designmetoder, analytiske værktøjer, kritisk tænkning og videnskabelig forskning til at drive innovation.

Uddannelsen har et internationalt perspektiv og al undervisning foregår derfor på engelsk.

Carolina fortæller om det tekniske spor på Spil

På det tekniske spor på kandidaten i Spil får Carolina og hendes medstuderende mulighed for at udvikle spil i tæt samarbejde med industrien. Her kan du høre hende fortælle om, hvad de lærer på studiet, og hvad det kan bruges til.

Martin fortæller om designsporet på Spil

Martin vil fortælle historier med sine spil, og valgte derfor kandidaten i Spil på ITU. Hør ham fortælle om det faglige og det sociale på studiet.

Hvem læser Spil?

Som studerende på kandidatuddannelsen i Spil ønsker du at arbejde innovativ og nytænkende med spil. Du er ikke bange for at blive udfordret, når du skal lære de anvendte praksisser inden for spildesign og programmering. Du er nysgerrig efter, hvad spil er som et kulturelt fænomen, og du er klar til at blive udfordret på få din opfattelse af, hvad man kan gøre med spil og leg.

Du har en universitets-bacheloruddannelse eller en professions-bacheloruddannelse. Enten kan du allerede programmere, eller så vil du gerne lære at programmere, mens du studerer på kandidatuddannelsen i Spil. Der er meget gruppearbejde i løbet af uddannelsen, så du bør være motiveret for at samarbejde med andre studerende – især på tværs af discipliner.

Studiets opbygning

Kandidatuddannelsen i Spil består af en solid forståelse for designprocessen af spil, det tekniske fundament og spils kulturelle påvirkning. Gennem projektarbejde lærer du at samarbejde i tværfaglige teams samt at realisere en række prototyper af spil og legende oplevelser. Du vælger mellem to spor:

  • SpilTeknologi
  • SpilDesign

IT-Universitetet samarbejder og er i løbende dialog med spilindustrien, så de færdigheder, du lærer på uddannelsen er yderst anvendelige både inden for og uden for spilbranchen. Mens begge spor giver dig mulighed for at arbejde med udvikling af spil og legende oplevelser, giver SpilTeknologi dig yderligere færdigheder, der er nødvendige for at implementere spilspecifik teknologi og kræver en bachelor i datalogi eller tilsvarende. SpilDesign fokuserer derimod på at udforske legende designmetoder og kræver ingen forudgående programmeringsfærdigheder.

Se studieordning for kandidatuddannelsen i Spil.

Studiestruktur for Spil
1. semester  Games & Culture
7,5 ECTS
Game Programming *
7.5 ECTS
Making Games
15 ECTS
Programming for Designers **
7.5 ECTS
2. semester Data-Driven Design and Development
7,5 ECTS
Valgfag
7,5 ECTS
Valgfag
7,5 ECTS
Specialisering
Data Science in Games
*
7,5 ECTS
Specialisering
Psychology of Play and Games**
7,5 ECTS
3. semester

Cross-disciplinary team work
7,
5 ECTS

Specialisering
Graphics Programming *
7,5 ECTS
Specialisering (inkl. speciale-forberedelse)
Modern Artificial Intelligence *
15 ECTS
Specialisering
Advanced Game Studies **
7,5 ECTS
Specialisering (inkl. speciale-forberedelse)
Play Lab **
15 ECTS
4. semester Speciale
(30 ECTS)

* Spilteknologi
** Spildesign


Obligatoriske kurser

Det obligatoriske indhold er fordelt på følgende kurser:

  • Game Prototyping: På dette kursus er der fokus på anvendt design research inden for design af computerspil samt design og udvikling af prototyper.
  • Games & Culture: På kurset formidles de nødvendige værktøjer til at kunne analysere spil fra forskellige vinkler – alt fra klassiske spilteorier og semiotik til transmedia.
  • Data-Driven Production: På dette kursus tillærer du dig analytiske metoder og teknikker til at kunne evaluere design-beslutninger.
  • Game Programming/Programming for Designers: På disse kurser lærer du programmeringsteknikker til computerspil.
  • Game Project: Her lærer du det grundlæggende inden for spilproduktion (både design- og softwareudviklingsdelen) ved at lave og afprøve et spil i en tværfaglig gruppe.

På 2. semester begynder du på din specialisering. Du kan læse mere om specialiseringsmuligheder nedenfor.

 

 

Valgfag og kandidatafhandling

Valgfagene og kandidatafhandlingen giver dig mulighed for at forme din egen profil. Du kan vælge mellem en række kurser, der tilbydes på IT-Universitetet på kandidatniveau eller endda tage valgfag på et andet dansk eller udenlandsk universitet. Kandidatafhandlingen kan skrives i grupper eller individuelt.

I Kursusoversigten finder du beskrivelser af alle de kurser, der udbydes på IT-Universitetet.

 

    Mere

    Skjul

    Specialiseringer

    På hvert spor er tilknyttet en særlig specialisering. En specialisering består af to kurser omhandlende et bestemt område indenfor spil og et tredje kursus, der er forbereder dig til at skrive din kandidatafhandling.

    På specialiseringen på sporet SpilTeknologi introduceres du til forskellige koncepter, metoder og algoritmer inden for området Kunstig Intelligens (AI) – alle forbundet med og anvendelige i spilproduktion. Du vil lære at implementere moderne AI-algoritmer, og hvordan man bruger dem til at forbedre spiloplevelsen.

    På Designsporets specialisering lærer du at arbejde kreativt med spildesign. Du lærer at udforske nye teknologiers muligheder og forstå de psykologiske bevæggrunde bag, hvorfor og hvordan vi spiller. Således giver specialiseringen dig værktøjerne og det teoretiske fundament for at skabe innovative, interaktive oplevelser.



    Alle studerende på kandidatuddannelsen i Spil kan ansøge om denne specialisering på deres tredje semester. DADIU (The Danish Academy of Digital, Interactive Entertainment) er et uddannelsesprogram inden for computerspil. Programmet koordineres af Den Danske Filmskole og er et samarbejde mellem universiteter og kunstskoler i Danmark.

    Du har også mulighed for frit at ansøge om en individuel specialisering, der passer til dine egne mål og drømme. En anden interessant mulighed, især på dit tredje semester, er at studere i udlandet (læs mere nedenfor).


    Aktiviteter for studerende på Spil

    Demo Night

    Tre gange pr. semester er kandidatuddannelsen i Spil vært for en Demo Night, hvor ufærdige prototyper bliver fremvist og spillet sammen. Begivenheden er åben for gæster, og alle kan komme og vise et spil-relateret projekt, der endnu ikke er færdigt. En gæstetaler fra spilbranchen åbner arrangementet.

    Global Game Jam

    Global Game Jam er verdens største ’spil jam’-begivenhed, der finder sted rundt om i verden. Tænk på det som en hackathon fokuseret på spiludvikling, hvor vi kan være sammen, være kreative, dele erfaringer og udtrykke os på mange måder ved hjælp af videospil. Hvert år er IT-Universitetet vært for en Global Game Jam-begivenhed. Studerende på Spil hjælper normalt til med arrangementet, men deltager også. Begivenheden har været udgangspunktet for både kommercielle spil, venskaber og hele virksomheder. 

    Summer Games

    IT-Universitetet kører hvert år en udstilling om spil, som er lavet af dig og dine medstuderende. Vi inviterer internationale gæstetalere og nyder en eftermiddag med spil og leg. Til denne begivenhed inviterer vi også repræsentanter fra pressen og spilbranchen.

    Video: Level One Jam

    Game tutorial

    Hvordan laver man et computerspil? Tutorial del 1

    Se hvordan Sarah griber det an, når hun skal designe et computerspil. 

    Hvordan laver man et computerspil? Tutorial del 2

    Se Sarahs virtual reality-univers tage form i andet afsnit af hendes game tutorial

    Hvordan laver man et computerspil? Tutorial del 3

    Se sidste afsnit i Sarahs tutorial til hvordan man laver et computerspil.

    Specialeportræt

    hillip Phoelich og Óscar Losada.

    »

    Vi ville gerne se, om vi kunne lave en realistisk VR-hånd, der ikke kan gå igennem genstande, og samtidig bibeholde spillerens oplevelse af at være til stede i den virtuelle verden.

    Óscar Losada og Phillip Phoelich, Cand. IT i spil

    «

    Specialeportræt

    »

    Vi ville gerne lave noget anderledes med VR. At spille et VR-spil kan føles meget isoleret, for det er svært at interagere med folk uden for spillet. Derfor besluttede vi at undersøge, hvordan det ville fungere, hvis vi skabte et spil, hvor én spiller er inde i VR-oplevelsen, mens den anden spiller er udenfor. Da vi startede projektet, eksisterede der kun meget få af den type spil, fordi teknologien stadig er relativt ny.

    Elisa Marchesi, Martin Thomsen, Fran Avilés og Sonny Dalheim, Cand.IT i Spil

    «

    Tell Me What You See game.

    Udveksling

    Du har mulighed for at læse en del af din uddannelse på et udenlandsk universitet. Tredje semester er velegnet til et udvekslingsophold. At studere i udlandet er samtidigt en mulighed for dig, hvor du kan specialisere din uddannelse og profil og samtidig få erfaring med at arbejde i en ny kultur i et nyt land. IT-Universitetet har udvekslingsaftaler rundt om i verden, blandt andet med:



    Undervisningen

    Undervisningen omfatter både forelæsninger, gruppeprojekter og øvelser, og du bliver undervist af nogle af verdens førende eksperter inden for computerspil, hovedsageligt fra Center for Computer Games Research. Undervisningen er baseret på moderne spilforskning.

    IT-Universitetet samarbejder med erhvervslivet og spilbranchen, og du får derfor mulighed for at samarbejde med private virksomheder. Det betyder, at du vil arbejde med aktuelle udfordringer, og du får mulighed for at skabe dig et netværk i spilbranchen allerede under studierne.

    Som studerende på kandidatuddannelsen i Spil bliver du del af et dynamisk og kreativt miljø. Du kan opleve, at dine studier bliver en livsstil. Forelæsninger, undervisning og workshops er kun halvdelen af studielivet på IT-Universitetet.

    Adgangskrav

    For at søge ind på Spil skal du have en universitetsbachelor eller en professionsbachelor. Har du en anden uddannelse (f.eks. en international uddannelse), der kan sidestilles med en universitets- eller en professionsbachelor, vil IT-Universitetet foretage en individuel vurdering af den pågældende uddannelse. En forudsætning for optagelse er et sprogkrav om engelsk på B-niveau.

    Kandidatuddannelsen i Spil er opdelt i to spor (SpilTeknologi og SpilDesign), og der er uddannelsesspecifikke adgangskrav til sporet SpilTeknologi.

    Uddannelsesspecifikke adgangskrav for kandidatuddannelsen i Spil, SpilTeknologi:

    For at søge om optagelse på sporet SpilTeknologi skal du have en bacheloruddannelse i datalogi eller tilsvarende. Du kan her se en liste over bacheloruddannelser, der opfylder adgangskravene. Hvis du ikke har en af de bacheloruddannelser, der er anført i listen, men du har en bacheloruddannelse svarende til en af de anførte bacheloruddannelser, skal du i din ansøgning uploade en liste over kurser, du har haft, som svarer til følgende kurser: 

    • Object Oriented Programming eller lignende (minimum 15 ECTS)
    • Algorithms and Data Structures (minimum 5 ECTS)
    • Discrete Mathematics og/eller kurser i vector mathematics (minimum 5 ECTS)

    Ansøgning om optagelse på kandidatuddannelsen i Spil, SpilDesign:

    I vurderingen af din ansøgning til sporet SpilDesign er det en fordel, hvis du har afsluttet en af bacheloruddannelserne, eller hvis du har bestået kurserne anført i denne liste.

    Bemærk venligst: Listerne med uddannelser er ikke udtømmende. Listerne kan blive ændret, så vi vil anbefale dig at tjekke dem løbende.

    ITU optager studerende med mange forskellige uddannelsesbaggrunde.

    Hvis du har retskrav

    Du har retskrav til Spil, SpilDesign-sporet, hvis du har en bachelor i Digital Design og Interaktive Teknologier fra ITU. Du har retskrav til Spil, SpilTeknologi-sporet, hvis du har en bachelor i Softwareudvikling fra ITU.

    Hvis du har retskrav, skal du udelukkende oprette en ansøgning i ansøgningsportalen

    Hvis du ikke har retskrav

    Du skal uploade følgende dokumentation:

    • En kopi af dit bachelorbevis (på engelsk eller et af de nordiske sprog), herunder en udskrift af kurser og karakterer, eller en foreløbig karakterudskrift hvis du afslutter din adgangsgivende uddannelse fra en dansk institution. Hvis du har en udenlandsk adgangsgivende eksamen, skal du også medsende dokumentation for forventet færdiggørelse.

    • Motiveret ansøgning. Din motiverede ansøgning skal være skrevet på engelsk, og den bør maksimalt være to sider. Ansøgning skal uploades som en PDF-fil og må max. fylde 10 mb. Du kan her finde en guide til, hvordan man skriver en motiveret ansøgning til kandidatuddannelsen i Spil. 

    • Du skal udfylde denne skabelon også selvom, at din bacheloruddannelse står på listen over bacheloruddannelser, der opfylder de uddannelsesspecifikke adgangskrav. Skabelonen skal uploades som PDF-fil.

    • Portfolio. Din portfolio skal bestå af tidligere udført arbejde og aktiviteter. Portfolioen skal indeholde 3-5 eksempler eller beskrivelser af praktiske eller analytiske projekter, som du har lavet i løbet af eller ved siden af dit studie. Dette kan eksempelvis være spil, essays, arbejde med design eller tegnefilm/tegneserie. Portfolien skal indsendes som en samlet PDF-fil med en indholdsfortegnelse på engelsk (indholdet behøver ikke være på engelsk). PDF-filen må max. fylde 10 mb.

    • Dokumentation for engelsk på B-niveau eller en sprogtest. Dokumentationen skal være på engelsk eller et af de nordiske sprog

    • Hvis du har været indskrevet på en videregående uddannelse, men ikke afsluttet denne (i Danmark eller i udlandet), skal du uploade dokumentation for beståede eksaminer fra uddannelsen. Dokumentationen skal være på engelsk eller et af de nordiske sprog.

    Hvis din bacheloruddannelse ikke er på listen over bacheloruddannelser, der opfylder de uddannelsesspecifikke adgangskrav

    Hvis du søger om optagelse på sporet SpilTeknologi, og din bacheloruddannelse ikke er anført i listen, men du har en tilsvarende bacheloruddannelse, skal du udfylde denne skabelonHer skal du vise, hvordan du vurderer, at du opfylder adgangskravene, der svarer til følgende kurser:

    • Object Oriented Programming eller lignende (minimum 15 ECTS) og
    • Algorithms and Data Structures (minimum 5 ECTS) og 
    • Discrete Mathematics og/eller kurser i vector mathematics (minimum 5 ECTS)

    Du skal kun angive ECTS-givende kurser. 

    Hvis du søger om optagelse på sporet SpilDesign, og din bacheloruddannelse ikke er anført i listen, men du har en tilsvarende bacheloruddannelse, skal du udfylde denne skabelonHer skal du vise, hvordan du vurderer, at du opfylder adgangskravene, der svarer til følgende kurser:

    • User-centred design (minimum 15 ECTS) eller
    • Game design (minimum 15 ECTS) eller
    • Interaction design (minimum 15 ECTS) eller
    • Creative media studies (minimum 15 ECTS) eller
    • Mindst ét praktisk designprojekt, spil-relateret forskningsprojekt eller spilprojekt (minimum 15 ECTS)

    Du skal kun angive ECTS-givende kurser. 

    Sørg for at have din dokumentation klar inden du starter din ansøgning. Du bør løbende gemme kladder undervejs i ansøgningsportalen. Læs mere om hvordan du opfylder dokumentationskravene i afsnittet 'Dokumentation' nedenfor. 


    Du kan kun søge ved at sende en digital ansøgning via ansøgningsportalen. Det er dit ansvar, at du gennemfører ansøgningsproceduren korrekt og indsender din ansøgning inden ansøgningsfristen. Ansøgningsportalen åbnes medio januar 2019.

    SØG IND HER


    Loginvejledning

    Det er meget vigtigt, at du læser Loginvejledning, tips og hjælp inden du starter din ansøgning.

    Vejledningen hjælper dig med tekst og billeder igennem ansøgningsprocessen trin-for-trin og vi henstiller til, at du søger hjælp i loginvejledningen, hvis du oplever problemer, inden du kontakter ITU.

    Bekræftelse på modtagelse af din ansøgning

    Du modtager en email, som orienterer, at der ligger en kvitteringsbesked i ansøgningsportalen på rettidig ansøgning. Behandlingen af ansøgninger kan ikke fremskyndes ved personlig henvendelse.

    Læs mere om hvad der sker, efter du har sendt din ansøgning.




    Alle ansøgninger, der opfylder adgangskravene til uddannelsen, gennemgås og vurderes ud fra en helhedsvurdering, der baserer sig på følgende:

    • Dit karaktergennemsnit fra din bacheloruddannelse (vægter 50 % af den samlede vurdering)
    • Dine kvalifikationer som de kommer til udtryk gennem din portfolio, tidligere studie(r) og din motiverede ansøgning (vægter 50% af den samlede vurdering)

      1. marts kl. 23:59

      Du kan søge fra medio januar. Du får svar på din ansøgning senest d. 10. juni, og der er studiestart sidst i august.
      Bemærk: ​Der er adgangsbegrænsning på kandidatuddannelserne. 

    Dokumentation for engelsk på B-niveau

    Du skal dokumentere, at du har engelskkundskaber svarende til mindst engelsk på gymnasialt B-niveau fra Danmark på én af følgende måder:

    • Du har bestået engelsk på B-niveau i løbet af gymnasial eksamen fra Danmark (eller gennem supplering).
    • Du har taget en relevant engelsktest med en vis score. Testresultatet må højst være 2 år gammelt. 
      Krav til engelsktest: 
      TOEFL papirbaseret testresultat: mindst 560
      TOEFL IBT testresultat: mindst 88
      IELTS (academic) testresultat: mindst 6.5
      Cambridge Certificate of Proficiency in English: bestået 
      Cambridge Certificate of Advanced English: bestået
    • Du har taget en gymnasial eksamen eller en bacheloruddannelse gennemført på engelsk i Danmark, et andet EU-land, Norge, Island, Schweiz, USA, Canada, Sydafrika, Australien eller New Zealand.
    • Du har en adgangsgivende bacheloruddannelse fra et dansk universitet (ikke professionshøjskole)

    Det er muligt at søge, før du har gennemført en evt. sprogtest/supplering. I stedet må du uploade dokumentation for, at du er indkaldt til en sprogtest/optaget på supplering. Du skal senest en måned før studiestart uploade resultatet af test/supplering i ansøgningsportalen. Hvis dit resultat ikke opfylder adgangskravene, vil din optagelse blive annulleret. Ansøgere, der ikke er EU/EØS statsborgere og som skal betale undervisningsafgift, skal dog senest 3 uger efter ansøgningsfristen uploade resultat af sprogtest/supplering.

    Universitetskoden for TOEFL er 9015. Du skal bruge denne kode, når du tilmelder dig en TOEFL test. Der er ingen kode for IELTS.

    Kopi af eksamensbevis inkl. karakterudskrift for adgangsgivende uddannelse

    Er din adgangsgivende uddannelse en kombination af flere uddannelser, skal vi have bevis og karakterudskrift for alle de uddannelser, der indgår. Ved en kombinationsuddannelse forstås eksempelvis en multimediedesigner- eller datamatikeruddannelse med en overbygning fra en bacheloruddannelse.

    Dokumentation for beståede uddannelseselementer på kandidatniveau

    Hvis du tidligere har været indskrevet på en eller flere videregående uddannelser på kandidatniveau uden at afslutte dem, har du pligt til at uploade dokumentation for de uddannelseselementer, som du har bestået på disse uddannelser. Denne dokumentation vil blive anvendt mhp. vurdering af evt. startmerit.

    Har du tidligere bestået en dansk uddannelse på tilsvarende eller højere niveau?

    Hvis du tidligere har bestået en dansk fuldtidskandidatuddannelse eller en anden dansk fuldtidsuddannelse på tilsvarende eller højere niveau, kan du som udgangspunkt ikke optages på en ny fuldtidskandidatuddannelse.

    Der er mulighed for at søge om dispensation for denne regel, hvis:

    • Der er gået minimum 6 år fra din tidligere gennemførte uddannelse er bestået til studiestart på den nye uddannelse
    • Vi vurderer, at du af helbredsmæssige årsager ikke kan anvende den gennemførte uddannelse på arbejdsmarkedet
    • Vi vurderer, at din tidligere gennemførte uddannelse er ændret markant eller ikke eksisterer længere 

    Hvis din adgangsgivende uddannelse endnu ikke er afsluttet

    Hvis din adgangsgivende uddannelse endnu ikke er afsluttet, skal du uploade en opdateret karakterudskrift. Hvis du mangler mere end 60 ECTS for at afslutte uddannelsen, skal du desuden redegøre for, hvordan du forventer at bestå uddannelsen inden studiestart på ITU. Hvis du afslutter din adgangsgivende uddannelse fra en udenlandsk institution, og der ikke fremgår ECTS på udskriften, skal din institution desuden bekræfte forventet afslutningstidspunkt.

    Kun for ikke-EU/EØS statsborgere med fast opholdstilladelse i DK

    IkkeEU/EØS statsborgere, som er bosiddende i Danmark, skal indsende dokumentation på fast opholdstilladelse/opholdstilladelse med mulighed for varigt ophold, såfremt de ønsker fritagelse for at betale undervisningsgebyr på kandidatuddannelsen. 

    Udenlandsk adgangsgivende grundlag

    Udenlandske eksamensbeviser, som ikke er skandinaviske eller engelsksprogede, skal være oversat til dansk eller engelsk af uddannelsesinstitutionen, en autoriseret translatør eller en offentlig myndighed. Du skal fremvise dit originale eksamensbevis ved studiestart, såfremt du optages.

    Yderligere information?

    Har du spørgsmål vedrørende ansøgningsproceduren, kan du kontakte Student Affairs and Programmes.

    Det er også altid en god idé at kontakte Studie- og Karrierevejledningen, hvis du har spørgsmål, som du ikke har fået besvaret eller er i tvivl om noget, inden du ansøger.


    Karrieremuligheder

    De kompetencer, du tilegner dig i løbet af kandidatuddannelsen i Spil er anvendelige både i og uden for spilbranchen, og du vil kunne søge en karriere både i Danmark og i udlandet, eksempelvis som:

    • Game director
    • Spiludvikler
    • Project manager
    • Producer
    • QA-manager

    Din profil er også målrettet en bred vifte af stillinger i blandt andet softwarehuse, konsulenthuse og offentlige institutioner samt i selvstændigt iværksætteri.

    Hvis du læser SpilTeknologi, vil du være kvalificeret til at søge jobs som eksempelvis:

    • Programmør
    • SystemudviklerSoftwarearkitekt
    • AI-ingeniør
    • Dataanalytiker

    Hvis du læser SpilDesign, vil du være kvalificeret til at søge jobs som eksempelvis:

    • Spildesigner
    • Level-designer
    • Interaktionsdesigner
    • Dataanalytiker
    • Game researcher

    Uafhængigt af hvilket spor, du har læst, vil du også kunne arbejde med eksempelvis:

    • Gamification: Design og udvikling af pædagogiske værktøjer, offentlige tjenester eller applikationer.
    • Interaktionsdesign: Arbejdet med engagerende og interaktive, digitale produkter eller services.
    • Spiludvikling: Udover pc-spil og apps kan du fokusere på det legende element inden for bl.a. brætspil og escape games.

    Er du interesseret i at søge en PhD på IT-Universistetet, kan du læse mere om forskningsområderne her.

    #lifeatitu

    Er du interesseret i at læse på en af IT-Universitetets uddannelser, er du velkommen til at kontakte Studie- og Karrierevejledningen.

    Lokale 3D05 og 3D07
    Rued Langgaards Vej 7
    DK-2300 København S

    Tlf: +45 7218 5240

    Email: studievejledningen@itu.dk